arbetssam:)

Åh, nu börjar dagen lida mot sitt slut och jag känner mig kanska slut kanjag erkänna. har travat på rätt bra idag måste jag säga. uppstigning 11, härligt! då bar det av mot storheden stan och massa ärenden och har nämligen vart och beställt tapeter till min fina garderob.det blev en tapet som hade rosa och lite guldiga stipes:) sen har jag vart här hemma och knegat på med hjälp av verran:) tack så mycket än en gång! har spacklat ytterligare litegrann, slipat och målat taket klart. om jag har tur kan jag ta väggarna imorn om det nu inte blir en tripp till Ikea, men jag tänker inte åka själv, jag har nämligen ingen shopping kompis än så länge. Men den ssom lever får se! vill bara få bort detta hemska slipdamm omgående, de fastnar överallt:/


tror att det är denna tapet, googlade och den är då iaf väldigt lik:)









nå ja, funderar på dra mig mot bädden strax.. ha det gött!

Kram♥ / E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0