En ledig måndag

go afton! tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag kryper ner under täcket. blev som dom flesta säkert redan förstått ikea idag. handlade egentligen inte så himla mycket men blev ändå skitdyrt! nu är de då till att leva på vatten och nudlar fram till löning.. har som inte heller köpt en endaste julklapp:/ hatar dehär, julklappar är bara jobbigt, så himla svårt också. fast väl på julafton brukar man dock inte tänka så;)

har förövrigt nu en hemsk lähenhet som inte går att vara i pga alla jäkla lådor.. skulle börja montera ihop ett skåp men hann riva ut alla grejer ur kartongen när jag insåg att jag faktiskt inte har nån jäkla skruvmejsel.. hur bra låter det när man jobbar på ett byggvaruhus hehe;) men däremot har jag målat klart väggarna nu så nu väntar jag bara på att nåt gullig person som kan köra med släp kan föra bort dom gamla garderoberna på kronan, för nu står det fem garderober plus en bokhylla huller om buller på en yta som är 6m2. man får typ dra in magen när man ska rymmas och måla där inne.. pappsen lovade hjälpa mig men inte först tidigast fredag.

äh de var allt för nu
Kram!

lite bilder bara





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0