Härliga söndag!

...trodde jag aldrig skulle säga det men kanske beror på att de är mindre än en vecka till julafton och jag har införskaffat alla klappar klart, så nu kan man andas ut! och framför allt pyssla på med de man faktiskt köpt och göra fina paket av dom, och jag har även kommit på en lysande idé(eller mamma gav mig en smart idé,, hehe de är väl bäst att inte ta åt sig hela äran själv). Den idén består iaf av att jag ska göra några fina och smarriga julkorgar till sånna kära familjemedlemmar som aldrig önskar sig något eller som är omöjliga att köpa åt tex. farmor, mormor och morfar. så jag har vart och inhandlat lite godis, olika typer av choklad, skumtomtar, massa goda fukter och lite smått och gott!:) så himla kul att både ge och få:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0