Lördag

Lördag kväll igen!:) sitter i byn hemma hos mamma och pappa, har käkat trerätters middag med vitt vin och en baileys till kaffet:) så nu sitter jag och halvt kollar på nån film som går på tv.
Dagen har vart rätt bra i övrigt har jobbat 10-14 sen blev de stan med Verran och jag hittade ett gäng julklappar som jag klurat på länge vad de ska vara, men nu så:) jäklar vad mycket snö de har kommit! jag höll på bli togik när jag gick från bussen idag.. ramlade sju gånger med alla påsar, mötte dessutom folk hela vägen så dom måste ha skrattat åt mig.. nå ja då fick dom nått kul iaf:P


bilder

de här är nu inte klart men ni får en liten smygtitt på vad jag fick hjälp med i torsdags:)

 


Snö snö åter snö:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0