Projekt på g!

åh har en himla massa idéer nu på saker jag vill göra! har köpt lite blandade ramar som jag ska göra fina tavlor av, så efter jobbet var jag på tyg-jakt! hittade dock inte för att jag missade att alla jäkla butiker stänger ju 18.. man blir!! trodde dom hade öppet till 19 iaf, så hann bara in på marimekko en sväng och åhléns, utan några större fynd. gör ett nytt försök imorn:P

Annars har kvällen gått åt till att städa mina garderober och funder om och hur man skulle få till nån skjutdörrsvariant eller "walk in closet", har faktiskt några liter färg på hyllan att kladda dit.. ser som förjävligt ut nu! men nu ska jag bara se till att få nån snäll rackare att hjälpa mig med detta. försöker flirta med pappsen, men får se hur de slutar.. Det skulle bli så himla bra för jag hatar dom där jäkla dörrarna, det är ju liksom nog trångt som det är. sen skulle jag gärna lägga nåt snyggt golv där också men då drar det iväg med pengar:/  jaja jag får se hur mycket jag gör:)

PAX Garderob med skjutdörrar, vit, Lyngdal glas Bredd: 150.0 cm Djup: 65.5 cm Höjd: 236.4 cm
tänker mig nåt i den stilen, eller det är svårt.. finns så himla mycke fint!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0