Torsdag

Hallå! fått höra att jag måste hålla-i mitt bloggande, är ju nån dag sen nu ju.. har visserligen haft massor jag kunnat skriva om men inte vågat publicera. men tänkte att nu kan ju få höra hur den här dagen har vart. upp och ner skulle jag vilja säga. en låång dag på jobbet idag eller vad ska man säga, den har inte vart längre än nån annan men de kändes så. sen åkte jag från jobbet strax efter 16, hann inte längre än till landstingshuet då blien bara la av.. eller den varvade bara när jag gasade, så jag trodde ju såklart att växeln hade åkt ur. men icket! jag kunde inte göra mycket alls. så fick tillslut tag i nån som kunde bogsera mig. och fick då skjuts till happy homes där jag hämtade ut min finfina tapet. har nämligen fått hjälp att få upp den på väggen nu, bara en våd till kvar. de tacka jag Patrik för:D blir super fint!

nå ja blir ju såklart att åka buss-helvetet imorn, så ska väl ta mig mot sängen nu innan jg somnar sittande.
 Kram på er! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0