Tisdag

hojja vad jag är slö när jag kommer hem från jobbet!! skäms på mig.. idag har jag då fasen inte gjort nåt! pappsen har vart här och satt upp lite belysning åt mig som ska vara vid spegeln, och vad har jag gjort.. jo typ kollat på.. måste satsa på att röja upp här hemma nu så man har fint när man kommér hem:)
hmm.. känner som att jag mpste hålla i mitt bloggande men de är verkligen hemskt när man inte har nåt kul att berätta för er, går liksom inte att bara tomskriva, eller jo men de är inte så kul för er att läsa..

men för er som är intresserade kan ni ju alltid kolla in dom ur läckra hotellen som jag ska bo på i thailand, dom heter "Anantara Si Kao resort & spa" och "Koh lanta Chada beach  resort &spa"

http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/si-kao/blue-village-exotic-anantara-si-kao-resort-och-spa/bilder?season=vinter-11-12#page-scroll

http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/koh-lanta/blue-village-exotic-chada-beach-resort-och-spa/bilder?season=vinter-11-12#page-scroll

se och njut!!
ska krypa till kojs nu! Kramar /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0