Lediga måndag!

Tjabba!!
Ligger i sängen nu i hopp om en lång nattsömn framför mig. Har haft verran här ikväll, vi har vart på en liten prommis runt björx(andra gången för mig idag) inte helt fel:) känner att det vore himla kul med ett gymkort just nu, vore inte alls fel med några pass spinning/ core, man fasen vad det har vart mycket utgifter nu så vetefasen om man ska vänta, har ju just betalt Thailands resan och även nya däck till bilen så känner mig något fattig.. Längtar till lönen kommer om en vecka eller vad de då är.
Har som sagt vart ledig idag vilket inte alls gjorde mig speciellt ledsen, passade på att sova ut på morgonen och sen har jag vart och köpt dom där himla bultarna till bilen och har även gjort en insats för att få lite renare fönster här. Skönt att ha gjort bort det!!
Nå ja puss och kram på er, nu ska jag släcka lampan här tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0