sursöndag igen

Hajhaj, god morgon eller god eftermiddag:)
känner att min inspiration inte är på topp för att skriva men tänkt iaf försöka få ner några små rader så ni får veta vad jag haft för mig i helgen. igår vart det att springa lite på stan med lill-syrran, köpte mig en ny klocka från ur &penn och även en söt blus från monki, himla nöjd blev jag. sen åkte vi hem till familjen i byn där det blev go middag med grillat och en super god italiensk förrätt med prosciotto skinka, roccolasallad, mozarella och parmensan.riktigt gott:)
sen blev det spontan utgång med Sandra, Isabelle, Verran, Amanda K och Adriana. en bra kväll:) känner dock att jag måste börja ta lite lugnare helger här framöver...

sen måste jag börja fundera vad man ska bjuda på för middag nu när jag har halvåtta hos mig, inte lätt ska jag säga.. jaja får klura:)

blev förresten plättar(eller schlobben som jag skulle säga) till frulle idag, har haft Sandra som sovgäst här idag:)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0