vilket bök.



hejhej!  har vart sjukt dålig på blogga senaset tiden, men nu ska det bli bättre! har haft en riktigt skön helg iaf lugnt och stillsamt med jobb lördag. sen har jag tillbringat rätt mkt tid hos mammi och pappi ute i byn:) och sen kan jag ju tillägga att jag dessutom får längre helg än vanligt, jag är alltså ledig imorn, vilket betyder att det inte har vart lika mycket sur-söndag idag som vanligt:P inte illa. har iaf idag satt mina vinterdäck på plats. det började dock inte så bra, för när jag skulle dra fast första däcketsmäller det till och *vips* var bulten av..(inne i hålet i hjulet), ja det var ju bara att pallra sig till stan för att köpa ny bult, men innan jag skulle fara så bad jag brorsan kolla så att resten av bultarna satt nog, och vad händer.. han drar av en till på samma däck..gaaahhh:/
tillsist far jag med mammas och pappas bil till biltema (typ ända stället som kan ha en söndag efter 16 vad jag kunde komma på), och kommer tillbaka till byn och vad händer, -jo det är fel modell eller nåt, så jag har fått köra med tre bultar på ett däck hem nu och imorgon blir det raka spåret mot volvo. som tur är jag ju ledig:)

nå ja, ska slöa i soffan nu, ha en fortsatt bra kväll! Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0