Blöö

Hmm, en tanke har slagit mig.. De händer allt mer sällan att jag skriver uppdateringar på Facebook. Jag vet inte om de är jag som är nojjig men jag vågar inte riktigt. Fråga mig inte varför, kanske för att jag inte gillar när folk " dissar" ens uppdateringar/ kommentarer när man är face to face. Eller kanske att jag inte vill att vissa av mina fb inte ska veta så mkt om mig eller vad jag gör. De kan bara vara en enklare uppdatering om något jag gör/gjort eller vad jag ätit till middag. Töntigt av mig men så är det! Nu kanske de här låter värre än vad de är men känner bara att jag vill skriva av mig detta:) jag tänker just nu väldigt mycket på hur andra ser på mig. Vem jag är osv. Tanken slår mig nu såklart, publicera eller inte publicera. Publicera!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0