Just nu!

Tidig kväll väntar nu, har arbetat och slitit som bara den idag, haft specialuppdrag på jobbet idag. Vi håller nämligen på bygga om på jobbet vilket innebär att massa saker ska flyttas och omstruktureras. Jag har alltså ägnat hela dagen åt att bära broschyrer från ett rum till ett annat och tagit ner och satt upp massa hyllor. Inte den roligaste sysselsättningen 7-17 direkt.. Men de har ju gått bra ialla fall:)

Sen efter jobbet bar de av hem för middag och sen iväg för ett träningspass:) som ni så i förra inlägget:)

Annars händer de inte desto mer, ja eller jag kan ju nämna att jag för första gången har vart och käkat lunch på Pastabacken med Verran igår. Helt klart godkänt fick dom av mig;)

Yes, nu väntar vi bara att de ska bli helg igen då. Längtar verkligen efter att få sova lääänge! Sen i helgen blir de även en massa kul. Sandra är ju hemma och firar sin födelsedag, och sen blir de även en tripp till Ikea.. Som jag har väntat på att detta nångång ska bli av!

Kom just på att jag har ju massa att skriva om men hinner inte mer, måste sova!:) puss & kram!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0