Lördag

såå skönt att inte ha nåt planerat en lördag kväll! sitter hemma i min ensamen, tirst men ack så skönt. har haft så himla svårt förrut att bara njuta av sånna stunder, men behövs nu. jag har jobbat 12 av 14 dagar nu dvs 6dagar i veckan och har lite smått huvudvärk och jag bara fortsätter vara sjukt trött på kvällarna, jag har inte hållt mig vaken längre än till 21.30 på helaa veckan och är fortfarande trött på morgonen. så nu är de gladiatorerna på tvn som gäller, en kopp te utan honung. valde en något nyttigare helg denna vecka också, inget karra, alkohol eller chips dock lite läsk. imorn tänkte jag mig att ta mig iväg till stil redan från morgonen och köra stenhårt!

på onsdag väntar nästa göteborgs resa, så himla kul att lära sig nya saker och träffa kollegor från andra delar av sverige och även att resa:P

Hoppas ni får en toppenfin lördagskväll!

Kram / E

(pssst! jag längtar till sommar sol och värme..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0