Nu drar jag igång

Jajamen!! Jag just vart på gymmet med Emma och Martina och invigt mitt nya gymkort tänkte börja vara lite lagomt hälsosam i framtiden. Inte att lägga ribban för högt, utan träning typ tre ggr i veckan och inte bara ligga som en soffpotatis här hemma och mumsa chips. Hehe, men på helgen är de jätte lagligt att göra det;) nog om det!


Annars har de vart en kanon dag på jobbet, humöret har vart på topp! Verkligen bra! Inte av nån speciell anledning utan bara för att jag drivs.. Eller nåt;) blev bjuden hem till byn på palt middag men skippade det för träningens skull, de ni!! Vad händer annars?? Jo jag sover mest bort min lediga tid, men de ska de bli ändring på. Har ju sovit från 20.20 till 06.30 för nån dag sen, SJUKT! Och bra;) men hoppas på en piggare Emma nu när jag drar igång med träning:)

Nå ja! Ska ta kväll nu:) go natt!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0