Ny vecka nya möjligheter!

Jepp, idag höll jag vad jag lovat mig själv! De blev träning;) så nu sitter man här trött och hungrig(och lat) orkar inte lyfta på röven för att ställa mig vid spisen för att koka ihop nån middag. Vore så enkelt att typ steka en burgare men känns ju inte riktigt som att de går ihop med att jag just kom hem från gymmet. Hehe

Jobbdagen måste jag säga var kul och givande! Fick även ett litet roligt erbjudande. Jag fick möjlighet att medverka i de Bygma- magasin som går ut typ en gång i månaden, där de då skulle vara en bild på mig där jag som byggrådgivare skulle ge råd och tips för de som ska fixa garaget hemma med ny förvaring. Men jag tackade nej. Varför? känner jag nu.. Men blev så himla nervös och hade krav på att bestämma mig på momangen. Jaja that's life! Skyll sig själv! Jag fick ju panik förfasen! Annars är de nog bra tror jag.

Nä nu svälter jag snart! Mat!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0