Då var de roliga över

 
Då var man hemma igen då efter en riktigt skön och uppladdande resa. Har njutit massor och samlat på mig D-vitaminer så mycke jag hann:) Ett fint hotell med fint pool-område, spa, jaccuzi(stavning?!), gym, tennisplan, och massa andra småaktiviteter som biljard etc. Vi hade halvpension så vi åt mest på hotellet men dom hade mat i massor och en riktigt bra frukostbuffé. Nå ja nu är jag då hemma och behöver nog fortfarande mer vila, i natt sov jag bara 3,5 timmar och har faktiskt inte alls mått bra. har haft så ont och problem med magen sen jag kom hem.. kanske matförgiftad av kycklingburgaren som jag stoppade i mig på flygplatsen påväg hem? Kvällen har bara spenderats hemma själv med uppackning och tvättning som sysselsättning. Taggar förövrigt massor för en bra fredag kväll (som jag hoppas det blir) med Emma, Martina och ja.. vem de då blir:P Saknar verkligen och umgås med alla som man inte sett på en vecka eller ja, till och med två kanske? bara magen ger sig snart så:)
 
 
Tar nog minsann kväll nu! Kramar / E
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0