Söndag

Hallå!

Den här dagen kan man verkligen säga ha vart i lugnets tecken.. har mest vart här hemma plockat i diverse grejer som skulle flyttas ur gamla garderoberna och in i vardasrummet som just nu inte är det finaste. för imorn ska det gamla ut och det nya skall handlas!:D Ikea blir det! tog nämligen chansen nu när pappsen ska till happis imorn och jobba, för jag törs ju inte köra släp så långt själv, passar ju bra med lyfthjälp också:) sen så gick det ju bra eftersom att jag bara böt så jag är ledig imorn istället för nästa fredag:)

Annars har jag även lagt på ett litet kol med mitt tennarmbands arbete och gjort ett armband helt klart i-ett-kör! det var rosa och jag blev supernöjd måste jag erkänna. så nu kan jag leverera iväg två barnarmband till Mattias på jobbet som ska ge dom till sina barn i julklapp:)
så här ser dom ut



sen annars ikväll har jag vart och fikat med Verran, Amanda K, Isabelle A och Angelica på Friends, himla mys det var där:) I like:P

allt för idag tror jag nog.. Ha det gött! Kramar♥ / E 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0