sursöndag



idag måste jag säga att jag har hunnit med riktigt mycket! har sovit ut, vart till storheden och gått på alla möjliga affärer och mest strosat runt och handlat mat såklart:) sen har jag bakat muffins så crille ska få dom efterlängtade muffinsarna nån gång som han surrar om:) passar ju bra nu på hösten när han är mycket hos mamma och pappa mycket (crille är pappas morbror som brukar fiska med pappa). sen har jag även tvättat lite, diskmaskinen ska startas nu och dammsugit har jag också gjort, skulle behöva skura också men kanske att jag skjuter på det, galet trist. :)
 får se vad man ska hitta på ikväll då, är sjukt rastlös nu och inte lär det bli bättre att sitta här i min ensamhet. aja den som lever får se, borde fortsätta på Emma Os armband men jag är så sjuk sölig så hälften vore nog.
vore rätt skönt att bara glo på nån film eller nåt annat i den stilen.

jaja har inte så mycket annat att skriva om känner jag. På återseende

Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0