tisdag eller vad de då är

Hej på er!
Är totalt dagvild känner jag, det är bara en sak jag vet och det är att det är alldeles för länge till helgen. Har precis tryckt i mig middag som fick bli lite rester från i helgen, potatisgratäng med andra ord:) har vart en sjukt hetsig dag på jobbet idag med tanke på att hälften av butikspersonalen var i sundsvall på studiebesök. men men man kan inte göra mer än sitt bästa och då får det bära eller brista. har dock så himla svårt att koppla bort jobbet när jag är ledig, kan få lite panik ibland när man är hemma och kommer på nå jätteviktigt man har glömt. jaja måste träna bort den där dåligt ovanan.

kvällen kommer förmodligen ite bjuda på nå speciellt roliga eller annorlunda upplevelser som man kanske hade velat, utan blir nog här hemma och glor på lite tv och slö-surfar:)

På återseende!
Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0