Inte kry

Jajemen håll i er nu för nu börjar gnäll-fia berätta om hur synd de är om henne. Har alltså klarat även denna arbetsdag med över tid. Dock inte lika effektiv som måndag. Jag är nog minsann inte den mest krya idag (inte igår heller för den delen). Hostar, snorar, fryser och har ont i halsen.. Stackars mig;) innebär få alltså ingen cykling till jobbet och träningen får vänta.

Mer då? Jo jag har fortfarande inte fått tillbaka inspirationen för min matlagning. De känns verkligen tungt att ställa sig vid spisen efter jobbet. Men tänkte att jag kan ju liksom inte bara babbla på med massa tråkigheter som tynger mig osv, så kan ju berätta att just nu känns de himla kul med jobb. Jobbar övertid jämt, anledningen är naturligtvis för att de finns hur mycket som helst att stå i men också för att de är kul! Imorgon väntar dessutom en extra bra dag för Emma jobbar en extra dag hos oss då plus att Lenita(gammal kollega) kommer tillbaka och jobbar hos oss:) slipper man stressa ihjäl sig för att allt inte hinns!

Längtar sjukt mkt till Valborg nu, är så himla sugen på grillat och ska bli himla kul att träffa allihopen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0