Lördag

Hurtbulle- morgon haha, jag har vart på morgonspinning idag. Rätt så skönt kan jag erkänna fast de hade vart fint att sova ut också. Men men fick dessutom gjort ett ärende till jobbet som jag fick panik över igår efter jag kommit hem. Så typiskt att komma på sig själv klockan 18 på kvällen vad man glömt, och de var en deadline på senast fredag.. Less. Men men tur att man har fina kollegor som hjälper till när man klantar sig..

Nå ja annars fortsätter jag på min hälso- helg med att köpa cola och ostbågar. Snacka om gott de ska bli, kanske blir att dricka lite öl ikväll också med Emma, Martina och ja.. Vet inte vilka vi blir men vore då nice iaf:)

Annars är jag ganska trött efter en hård arbetsvecka. Så imorn ska jag SOVA! He ska bli skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0