Vårkänslor

Var bara tvungen att prova lite sommriga plagg nu när inspirationen och längtan efter sommar vår och värme är på topp. Framför allt har jag länge funderat på hur jag ska kunna nyttja min fina spetstopp som jag hittade i thai utan att de ska kännas för avklätt. Men tror ändå att de kan funka med en bandeu-bh under eller vad tror ni?

Har förresten tillbringat kvällen men verran och då kom de på tal om resor och vi kom fram till att en resa till London skulle inte alls sitta fel! Sen vill jag ta mig till USA inom kort också men har ingen reskompis dit, sen vore de ju alltid nice med lite sol, bad och värme men USA och London ligger högst upp på listan:)

Känner ni hur skönt de är/ska bli med vår?! De är ju fasen påsk nu sen rasslar de bara till tills isen är borta och då är de ju sommar!:) kommer bli en riktigt bra sommar känner jag, har fått klart att jag kommer ha semester när jag önskat, kommer ha dom bästa arbetskollegorna ever och ja kan göra lista enormt lång, så allt talar för en fin sommar!!:D



Kommentarer
Postat av: EMMA

Snygg du är! och gah vad man kan längta till sommaren. He kommer bli super! :D

2012-04-03 @ 11:30:26
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0