Mycke händer

Jobbet har vart i fokus även idag. De har vart och är en bedrövlig stämning på jobbet eftersom två personer väntat uppsägning.. Jag har oroat mig och har gått och hoppats på att få stanna. Tack och lov klarade jag mig även denna gång! Trotts att jag är den som sist anställts, och är överlägset yngst. De känns så klart helt fantastiskt! Så nu är de bara å ösa på här framöver:) som sagt, jag gillar verkligen mitt jobb:)

På tal om lite annat då rå. Jag har börjat handla lite av årets julklappar. Var en sväng med Emma på storheden ikväll där jag fann lite smått. Hon tvingade mig även att köpa en tomte att ha här hemma för att höja julstämningen. Kan faktiskt behövas.. Så jag var inte allt för svårövertalad;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0