Alla hjärtans dag

Jahapp, det hade jag nog inte behövt skriva för de har alla redan sett nu på facebook. Den här dan som verkar vara så märkvärdig då alla får och ger blommor och choklad till varandra. (inte alls bitter tjej för att jag minsann inte får nåt) hehe eller jo förresten så har jag visst fått det, fick tre rosor på Ica maxi när jag var och handlade mat ^^

Nå ja jag roar mig då iallafall denna "speciella" dag med att städa och packa här hemma. Mumsar i mig te, mackor och även lite kiwi som jag köpte på maxi, helt okej faktiskt:) ska försöka ta mig i säng på ett tag, är himla trött måste jag säga, det är fullfart på jobbet nu med tanke på hur lite personal de är. Så ska fara runt med dammsugarn ett varv sen väntar sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0