Kallt!!

Satan så kallt det är ute! -26,3 här i brändön där jag är nu, brrrr! Tur att man inte jobbar utomhus en sån här dag, lider med dom som gör det. De var nog kallt på jobbet av att sitta nära dörren och jobba. Har iaf åkt till byn direkt efter jobbet idag(eller nästan..) Var bara tvungen att åka och kolla min brevlåda om de inte hade ramlat ner nåt lite paket från http://Nelly.com">Nelly.com, men icket! Så hämtade iaf ut min julklapp från jobbet på Konsum:) hade ju hoppats att få ha ny-klänningen imorn på after worken så sista chansen är imorn då.

Annars har jag inte gjort så mycket annat än att slöa här hos familjen, fått massage av lillsyrran:) super skönt<3

Äh ska börja dra mig hem mot mitt! Kramar!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0