Längtar!!

Längtar bara till massa roligheter nu! Om två dagar blir de Göteborg och sen Stockholm och hälsa på snadra, kommer bli awesome! Hon har såklart smidit lite planer som lät super!
Sen hinner jag inte mer än hem innan jag fyller år på måndag, sen fredag blir det att härja här hemma med massa fint folk och bara ha de grymt kul! Ligger dock lite efter med planering av kvällen men de löser sig alltid:)

Kvällen har för övrigt bestått av massa snack och umgänge med Verran:) mycket trevligt:) Sen har jag som tur var fått hjälp av min käre bror att lägga in jobbmailen i telefonen, kommer nog behövas på resan. Med tanke på att biljetterna finns där:)

Men vad klockan tickar iväg, time to sleep! Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0