Partyt

puhh, hhahaha, är typ fortfarande lite bakis. hade en kanonkväll igår, verkligen!:) först häng här hos mig med öl-spel och surr med alla fina! sen blev de utgång för fem av oss på allstar. kul, men synd bara att vi inte blev fler som höll ut, jag och verre var såklart kvar och stängde och släkte stället;)

Annars idag har jag sovit och åter sovit, 2-3 tiden vaknade jag till liv på riktigt efter att ha vart vaken en gång tidigare på morgonen. sen efter att ha röjt en aning i läggan drog jag mig till verran och lämnade hennes grejer och sen vidare till byn. Har käkat plankstek hos mamsen och pappsen och träffat dom lite. även Johan och Malin kom förbi snabbt och lämnade deras nya barnvagn som dom köpt till lilla bebisen i magen.

Så nu är jag hemma hos mig igen, vart lite halvt sugen på dra in till stan en sväng dock nycktert. men så blir inte fallet. kanske lika bra det:)

funderar mycket nu igen.. hatar det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0