seg i bollen^^

ytterliggare en ganska tung dag på jobbet, inte lika hemsk som igår dock. fick ju mig minsann 10 timmars sömn inatt, de händer inte ofta säger jag då bara. annars sitter jag mest och väntar in tiden lite innan jag ska ta och pallra mig mot varvet till isa som just har flyttat in där. ska bli himla kul att se hur hon har det:)

Har just suttit och surrat lite med Emma och vi har kommit fram till att jag ska hänga med henne i slutet på månaden då hon bokat en ny tid för att tatuerat sig. den kommer bli så himla fin, jag är så avis att jag inte har lika bra idéer. vet dock nu vad jag ska tatuera.. tror jag iaf;) funderar på en text där de står  "Live the life you love, love the life you live!", kanske på foten, kanske baksida arm eller så blev jag sugen på nyckelbenet där Emma ska göra, sjut fin! och nu vet jag precis vilken kommentar som kommer på de här inlägget "Emma gör ingen tatuering"(mamma såklart) ;) nå ja, måste fundera ett tag till och sen kan de vara bra att vara med när Emma gör sin:)

hmm, vad ska man göra nu då.. får klura på det, Ni får ha de bäst! Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0