sursöndag igen, men inget ikea= mer surt.

jävla kyla säger jag då bara!! det förstör allt. jag som skulle på ikea med malin och verran idag.. gick inge vidare för bilen gick inte igång och nu visar de sig vara slut batteri i den dessutom så den måste laddas hela dagen om jag ens ska ta mig till jobbet imorn. blir iaf att ta bussen till stan snart kanske man fyndar sig nåt fint där istället för på ikea, plus att jag måste handla lite mat. annars har pappsen och lillsyrran vart här en sväng idag och jag har fått hjälp att koppla in min belyning i gamla "klädkammaren". blev super bra:)

annars väntar en lugn kväll, kolla lite tv och ladda batterierna.

Har ju förresten inte skrivit sen i torsdags, har ju vart after work och avtackning av bosse som går i pension nu. riktigt kul och trevligt. först mat och lekar och annat kul på jobbet sen vidare till olivers där kvällen avslutades:) för övrigt hann min klänning komma, lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0