Tisdag

Hello alla fina!

Ligger och myser för mig själv i egen säng under täcket efter en varm dusch. Kör några tvättmaskiner och gör annars så lite som möjligt, tänkte göra tennarmbandet där som jag surrade om i söndags men än har de inte hänt mycket;) de är verkligen underbart att bara ligga och inte göra nåt utan bara känna kroppens tyngd när den slappnar av, inte grubbla, vara stressad över nåt och bara vara!! Kanske låter djupt men de är fantastiskt!

Annars har jag som vanligt jobbat idag 8-17 i veckan. Jag var under lunchen förbi och kollade när Emma tatuerade sig och bokade även tid till mig:D kommer bli bra tror jag. Dock så är min mor sur över de och tycker de är så himla onödigt. Men så kan de vara:)
Nä har ingen ork att skriva alls nu, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll! Kram / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0