Torsdag

Hello alla söta!!
Jag tror minsann att jag inte vart den ambitiösaste bloggaren i veckan men de har inte hänt så mkt spännande. Jobbjobb jobb. Nämen kan ju säga att det iaf har vart en rolig arbetsvecka:) sen har jag då idag efter jobbet vart på en air brushtanning- behandling, skönt att fylla i brännan lite grann;) så for hem och käka lite middag medans den torkade lite och nu är jag påväg att ta mig mot Ica eller liknande för att köpa lite grejs till imorn då jag ska dra hit massa snygga bruds för att slå klackarna i taket och partajja hela natten lång!! Wohoo!!:D

Sen ikväll tänkte jag mig kolla lite bb och kanske sova tidigt, har lite halvt skallebang så får se om man orkar vara vaken till 22.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0