Dagens läge

mycket som händer på jobbet nu måste jag säga. snart startar ombyggnationer, jag flyttar ner min arbetsplats och gamla kontoret rivs. jag får enormt mycket jag ska ta över från butikens inköp, jag skulle gissa 90% av butiken. jag ska på min första riktiga utbildning, färg. ska till både Skåne och Stockholm och besöka fabriken mm. Ska bli så himla kul! Kul med lite nya saker att lära sig och utvecklas som person och säljare. Jag trivs:)

men en liten detalj som är mindre rolig är den här förbannade kylan.. man fryser ju fötterna av sig av att bara gå till bilen:/ men jag tror de ska bli varmare här framöver.

Nä nu blir det mat, ris och köttgryta. är grymt sugen på tacos så de måste bli nån dag, problemet är att det är trist att äta sånt själv, nån som vill käka med mig?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0