Helgen

Helgen som varit har vart fantastisk!! Jag vill att alla som vart i min närhet i helgen ska ta åt sig av att ni är fantastiska! Helgen började med ost,kex och vin-kväll hos mig med Amanda, Madde och Verran, sen kom lördag vilket innebar party/ kalas för sussisnurr:) ett helt gäng brudar och annat fantastiskt folk som också fanns i min omgivning:) ni hör ju själva kan de bli bättre? Jo, morgon prommis med Verran sen hem hit och babbla på ett bra tag:) och till kvällen kom även ett stort gäng med nästan hela kompisgänget som hängt ihop som små.


Nu då? Totalt slut tjej ligger nu under täcket och önskar att helgen kunde ha vart längre. Imorn kommer förresten resten av familjen hem, så då blir de att hämta dom på kallax:)

Puss & kram alla söta nu somnar jag snart:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0