Hemma igen




Hemma i Sverige igen. lite blandade känslor såklart, skönt där nere i värmen men också skönt att komma hem till sitt eget hem. Två arbetsdagar har gått och det känns helt okej faktiskt.

 Idag har jag suttit i möte halva dagen, spännande! är den spontana reaktionen skulle man kunna säga:) igår sov jag hemma i byn och var lite sälskap åt min lillebror som nu bor själv tills mammsen och pappsen kommer hem, jag har minsann lärt han att slå igång en tvättmaskin, så nu ska han nog klara sig;) åt middag hos farmor och jojje och malin kom även dit och åt potatis, gräddsås och köttbullar, så himla gott med potatis när man levt på ris och nudlar i två veckor:)
 Jaha vad händer mer??.. hmm.. jo inväntar just nu verran som jag inte sett skymten av på tre veckor, ska bli riktigt kul och vi båda böhöver nog får surra av oss lite;) längtar grymt mkt till helgen! jag har massor med planer, helt fullbokan är jag verkligen nu:D fredag kommer verran, madde och amanda å hit och det blir ost, kex och vin här. jobb lördagmorgon/ dag, lördagkväll firan snurran+ utgång och söndag träffan ytterligare ett brudgäng för lite spel, surra och annat mys! Visst låter det ju fantastiskt!!

Det var allt för nu, Kramar! / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0