Läkarbesök

Måndag igen.. veckorna bara går, och sanrt är det vår:)

jag har verkligen vart så himla glad och även arbetsglad. Har kännts så himla kul att jobba, har haft massa städprojekt på jobbet, har gått an som en galning:) sen har jag som ni redan vet har jag vart till s-byn och gjort allergitester, tagit blodprover och även fått klart att jg ska få ta dehär vaccinet. frågade även läkaren lite om mina funderingar och fick bra svar. Jag var lite orolig att vaccinet kunde misslyckas totalt så allergierna skulle bli värre, men de var de ingen risk för sa han. Så då ska jag ta vaccin i ca3år och 2 månader och sen kanske jag är helt fri det eller så ger det iaf en betydligt bättre och lindrigare reaktion:D


Såhär såg pricktesterna ut som jag tog idag, reaktion på katt, häst, hund, björkpollen och på en till som jag inte minns vad det var.



sen har jag även fått veta att det blir Göteborg den 16 och inte Skåne, blir troligen också en natt på hotell där nere, så kul!

Nä nu jäklar blir det nog att sova lite tv, vore så skönt! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0