Mitt hår.. gahh!



åhh, vill verkligen färga håret nu! och klippa mig.. mitt hår är verkligen SÅ slitet, fast jag är nöjd med längden så de hjälps inte tyvärr. Verran ska iaf färga mitt hår imorn, sen får jag se hur de blir med klippning. hittade en bild sen i höstas på en färg som jag är nöjd med, vad man ser på bilden. sen på tal om hår och hårprodukter så har jag kollat in på en sida på nätet som heter lyko.se som har alla "frisör-produkter" till mycke bättre priser, kliar lite i fingrarna så blir nog att klicka hem lite såsmåning om:)Det blir nog att köpa mitt favvo-spray från Tigi, Bed Head:) det var faktiskt min chef som tipsade om den sidan idag, hahaha hör och häpna;)
jag och förresten har jag massa saker på min "to do-list", vet inte när man ska hinna allt jag har vart rätt trött denna vecka efter jobbet så måste göra ett ryck imorn:)

Puss& Kram alla fina! / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0