Taco- onsdag

mumma! käkar tacos, så himla gott! men problemet är att man gör ju alltid ganska mycke när man gör det, de går liksom inte att bara göra för en. så de ser då ut som att jag knappt rört maten och jag är liksom spräng-mätt:) sen är de förjävla trist att käka sånt själv också..:(

puhh.. usch vette tusan vad jag hade på hjärtat egentligen, har vart en ganska "icke händelserik dag" idag. jag har förövrigt som dom flesta förstått fått himla ont i ryggen, vilket måste bero på att jag springer omkring i converse på jobbet= helt platta skor, ajaj. ska försöka ta mig till nån yrkeskläd-butik och skaffa mig sandaler, jag kan nämligen inte ha vanliga löparskor för det blir dö-varmt.. i-landsproblem^^

Hörs och sköt om er!

Kram♥ / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0