Wallander



Hallå
Veckan är snart slut, och det finns bara en till sak jag ska göra idag det är att se wallanderfilmen som är idag på 4an. ska ladda upp maximalt inför kommande veckan:) Imorgon är de nämligen dags att äntligen få träffa en läkare på sunderby sjukhus, i hopp om att kanske få de där fantastiska vaccin som jag hört om. Tänk att faktiskt slippa denna hemska allergi som förstör för mig. Men de vore så himla typiskt om man nu tar det, kanske kostar på massa pengar och det inte biter på mig och faktiskt kanske blir värre. Eller jag vet inte om de kan bli värre, vet inte så mycket om det egentligen. ska bli spännande iaf och höra lite mer om det:)

vad händer mer? inte mycket, jo fredag blir det after work och avtackning av kollegor som slutar och går i pension. sen söndag blir det en tripp till happis och Ikea med Verran och Malin N, ska bli super kul. malin träffar man inte så ofta heller.

Har inte så mycket mer på hjärtat utom nån liten detalj som jag definitivt inte dela med mig av på denna blogg;)hehe

Go natt alla fina! Kram / E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0