Snart helg!

Jajamen nu är de bara att försöka ta kväll så de snabbt blir fredag och helg! Kommer bli gaalet skönt! Ska verkligen sova ut på lördag och bara må gott över att ha en lugn helg, kanske att man gör sig en lyxig frulle och bara myser här hemma:) är så himla sugen på basta eller bada badkar eller varför inte jacuzzi (haha stavning vetefasen), tänk om man hade haft de hemma. Bastu kan jag bli sjukt sugen på ha, så de ska jag ha den dagen jag skaffar hus:)så de så!;)

Annars har jag för övrigt bokat flyg till göteborg för produktutbildningen som jag ska på den 21-22 mars:) de är himla kul när de är lite annat än bara vanligt arbete på jobbet:) lite att se fram emot helt enkelt:)

Nu väntar bädden! Kramar<3 / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0