13/5

Oj oj, vad händer?? Min statistik på bloggläsare är usel! Tror minsann att jag får lov att skärpa mig och blogga lite oftare:) dessutom så kommer en ny design på bloggen förhoppningsvis ikväll. Jag har Emma som designer vilket kommer gå galant, som jag längtar bort från min nuvarande design..:)

Sitter nu för tillfället hemma i byn i solen, hoppas man fått lite färg idag iaf. Jag kan verkligen inte sluta tänka på hur fantastiskt de vore att bara åka iväg till lite sol och värme! Men jag får inte ledigt.. Surt!!

Annars har jag inte gjort mycke denna helg. Blev däremot en fantastiskt rolig kväll i fredags på jobbet och sen vidare till olivers:) desto tyngre på lördag med arbete.. Inte kul kan jag meddela, jag mådde som jag förtjänade;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0