Dålig uppdatering

Usch, ursäkta mig,men jag känner verkligen inte för att blogga ikväll. Kvällen blev inte riktigt som planerad(ganska skönt kan jag erkänna). Tanken var att jag skulle hojja iväg till stil efter middagen men råkade somna i soffan och vaknade 20.00, typ två och en halv timme senare. Konstigt nog känner jag mig fortfarande trött nog att somna till natten, inte illa. Kanske ligger jag efter i antal nattsömn eller så är de bara vad jag kräver för att orka:)

Igår var jag iväg till byn och åt middag hos mor och far och sen var vi även och firade Malin(brorsans sambo) som fyllde år. De bjöds på tårta och inte vilken tårta som helst, hennes hemgjorda tårtor av olika sorter. Malin är så himla duktig på baka.

Nä fy alltså, ni ska få bättre bloggande, lovar! Har vart rätt lite att skriva om nu på sista tiden, men jag rycker upp mig! Puss och Kram

Psst! Vill bara på minna er om att vi har fasen vår och se vad skönt att slippa detta;) man glömmer att uppskatta de positiva med vädret, lite kallt har vi nu men om man jämför;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0