Ingen rubrik

Jaha-ja, fredag kväll var de igen då.. Skönt fast de är lika fort över och ny vecka igång. Trivs ju dock med de jag gör på dagarna så ska inte klaga(eller de hade ju inte skadat med en vecka ledigt, fast chefen har sagt nej så då är de väl så). Sen har jag ju för ovanlighetens skull semester i sommar så man får hitta på nåt då istället:)

Helgen kommer säkerligen bli bra men kort, ska till Martina imorn på partajj. Förmodligen sista gången man ser henne på länge, för på tisdag eller måndag som jag förstod de pyser hon iväg hem till tenhult:( men hon kommer ju tillbaka så de ska nog gå bra:)

Annars har denna fredags kväll bestått av mys hemma i byn med go mat och lite onyttigheter;) mina bröder och syrran var även en kort sväng ut med vår lilla båt och la nät i de lilla öppen-vattnet som är. Och passade då på att låna pappsens bil på en sväng till hamnen för att kolla lite is-läge:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0