Måndag kommer och går

Måndag åter igen och den var förbi lika fort som jag ens han säga det. Ett tecken på att man har roligt!;)
Vart jobb som vanligt, 8-17 denna vecka och Emma vår pärla är tillbaka och snart "föralltid" som hon kallar det!;) kommer bli en toppensommar! Lenita och Emma-pemma med mig, fantastiskt!:)

Annars har jag och Emma vart på baan thai och käkat china, gott som tusan!:)
Sen drog vi och shoppade loss på maxi, mat såklart, hårfärg, torr schampo och nagellack!;) kan inte sluta titta på alla fina färger som finns. Fast nu har jag konstaterat att jag faktiskt har rätt mycket att välja bland:)



Kommentarer
Postat av: Emma

2012-05-29 @ 23:01:52
URL: http://empooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0