Onsdag

Jisses! Helt slut i kroppen är jag nu..puhh! Har vart på nåt träningspass som hette funktional crossfit eller nåt liknande, de var som vanlig crossfit fast en mindre grupp och mer fokus på styrka än kondition. Super bra, ganska kul och sjukt tungt:) Hepp hepp!

Annars har de vart jobb såklart, och jag har även fått träffa Patriks ur söta hundvalp. Engelsksetter, sjukt fin! så jag bara vill ta med han hem om man inte vore allergisk..*suck*. vit med svarta fläckar och lite rosa på nosen och sjukt mjukpäls.. Aww!:)

Förresten så har jag slingat håret igår! De har jag inte nämt tror jag.. Eller ja, Emma slingade håret på mig och fint blev det då! Nä kanske man ska käka en omelett, standard!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0