Så är de

Hepp hepp! Vart träning idag efter ett uppehåll på nästan två veckor, illa med uppehåll men skönt å känna att man tog steget att fara trotts trötthet och slöhet. Blev gym med Emma, dock var man inte riktigt taggad men vi gjorde det!:)

Annars har de vart rätt vanlig dag, tiden på jobbet sprang iväg fort som tusan och samma här hemma, kan väl vara ett tecken på att man trivs. "Live the life you love" liksom;)

Imorn blir de en sväng till stan efter jobbet, måste hitta nåt nytt plagg känner jag;) blir även lite stekande på sunthan, kan ju behövas som den blekfis man är..:) jag måste fasen ursäkta mig, känner att jag inte utstrålar så mycket inspiration och glädje genom bloggen just nu. Ide'torka känner jag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0