De var den helgen!.. De går för fort..

Nerkrupen i sängen igen ligger jag nu här och funderar på vad man ska göra av den här dagen för att minska min söndags ångest som redan är ett faktum.. Har sovit till 12.30 idag! Så himla skönt! Kan som tycka att jag behövde det för att få bli frisk nån gång. Hade förresten en toppenkväll på fredag med några från jobbet. Jag, Lelle, Daniel, Håkke, Boman och John. Öl och vin på jobbet innan och sen vidare till Olearys . Sen igår blev de att hjälpa mamma på arcus loppisen.. Dock inte de roligaste med tanke på hur jag mådde efter fredagens härjande. På kvällen blev de taco, chirre och dirre med Malin och Veronica. Ja å de var min helg dårå;) inte så pjåkig om ni frågar mig:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0