Dop imorn:)

Åh har blivit mer och mer taggad till å dra igång träningen igen. Fick nåt himla ryck ikväll av att jag ville bara röra på mig och känna mig trött. Så efter att ha slöat hela kvällen med cola, chips och dipp framför Paradise Danmark tog jag mig ut på en kortare powerwalk, hade tänkt gå en längre runda men kan erkänna att de berodde på att jag var så feg att gå ensam i mörkret så här på kvällen. Haha kanske lite fjantigt men så är de ialla fall.

Annars har jag vart och rännt på storheden en sväng på morgonen sen bar de av till byn och hälsade på farmor i nån timme. De brukar alltid ta sin tid när man far dit men det är som trevligt för vi har alltid så mkt att prata om:) sen har även föräldrarna kommit sig hem från Rhodos efter en vecka där. Dom hann jag dock inte träffa. Men imorn har min bror och Malin barndop åt Alfred, så då hinner jag ju se dom iaf. Så får man se om dom är nå Mr and Mrs Brown haha!

Ja då är de bara att runda av denna kväll så man är utvilad imorgon! Kramar! / E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0