Göteborg på G!;)

Pang-bom! De small bara till så försvann den dagen med. En bra dag må jag säga;) började med sovmorgon till 10-nån gång då brorsan tyckte att jag gott kunde heva mig in till stan och handla nåt åt kära mormor som fyller år imorn. Så de var bara pallra sig upp:) tog en joggingrunda, åt lite frulle och sen till stan. Var även en sväng på maxi för att ladda kylen lite. Tur var väl det för jag fick ju minsann middagsgäster!:) vilket inte alls händer ofta. Emma och Veronica kom hit och vi åt tacopaj, såg Lotta på Liseberg och bokade den efterlängtade Göteborgs resan! Tänk vad kul! Hoppas att man får träffa Martina också en sväng nu när vi far söderut:) Har förresten vart in på jobbet en sväng idag och stökat bort lite "opto". Får som en inre stess av att man vet att man har 40 ärenden som är "olösta".. Bokstavligen 40st..:) hann dock städa bort 15 på en timma så nu kan jag ha semester 4 dagar till:) sen är de jobb 14dagar i streck varav 9 är på Nolia.. *suck*.. Känns som jobbigt nu men hoppas de är kul. Nå jag ska försöka få min skönhetssömn nu.*host* eller ja sova iaf;) Kram /E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0