Lugn helg

Hello, dålig uppdatering på sistone.. Skyller dock på att jag faktiskt har semester och slöar då till lite plus att jag hållt mig ute i skärgårn mest hela tiden där surfen inte går så fort. Nå ja taggar iaf inför en heldag på Ikea imorn med Emma och Lenita. Kommer bli toppen har inte så många "måsten" denna gång men brukar ju bli en massa fynd iaf;) speciellt nu när hösten komma skall. Ljus och massa mys. Kan erkänna att jag är något sugen på få lite mer höstmörker och mys, fast sommaren har ju faktiskt vart fantastisk sista veckan, -lagomt till jag fick ledigt;) Funderar även en hel de på de andra resorna som är planerade, känner bara att jag vill boka. Så imorn kanske;) Hepphepp nu sova så man är pigg tills imorn. Blir tidig uppstigning imorn!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0