Tisdag

Åhh sjukt trött även idag efter jobbet.. Är halvt taggad på ta en joggningtur men tröttheten blir ju inte lindrigare ju längre jag väntar. Jobbade över idag som många andra dagar så tog mig iväg först 16.45 och då råkades verran och Malin sitta på dagobert och käka, så jag haka på. Hehe.. Är så sjukt less på laga mat. Sen gick vi förbi marknaden för att söka rätt på något som Veronica hade spanat in tidigare. Men så fick jag se nåt urgulligt! De var dessa söta små arbetsbyxorna i varselfärg. Så himla behändigt när Lilla Alfred ska åka traktor med sin pappa:) fast än är de ett tag bort men kunde inte hålla mig från att visa Johan, och han verkar då vara hel nöjd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0